08-01-21

Måndag igen, hatar måndagar, dom är så jobbig att kliva ur sängen på, och specielt när man har världens goaste mysgris med sig som håller om en när man ska stiga upp. men till slut kom jag upp och gick den mycket kyliga vandringen till slottegymnasiet. ÅH ja just det, slottegymnasiet och jag är inte riktigt kompisar nu, för dom håller på och renoverar mitt i skolan, så för att komma till lektionerna på andra sidan skolan än vart vi håller till måste man gå runt halva byggnaden!! halt kallt och tråkigt!! fy bubblan!

Men jag har gjort ganska mycket idag iaf, klippt ut alla delar till min student kläning (mmm, tog det där halvbleka grå tyget ändå, mest för att ha nått attt göra idag). imorn är det bara till att overlocka och börja sy ihop.
Sen så har jag postat 4 tradera paket av 7 idag! yes!! totalt har jag köpt 20 st frimärken idag!
Sen så har jag dammsugit och torkat golven, tvättat ( idag fick filten hoppa i maskin oxå, den såg ju nästan grå ut). pluggat arbetsmiljö och säkerhet och skrivit i UF-loggboken.
Plus att jag har ju lagat mat idag oxå! pasta med baconsås blev det, mums!

När vi var på affärn så såg jag semlor, åååhhh en sån skulle jag vilja ha!!

Moas att göra vecka 4
tvätta
skura golven
städa städskåpet
skura köket
städa hallen
städa jävulsskåpet

PLUGGA
samhälle
mönsterkonstruktion
arbetsmiljö och säkerhet
skriva i UF-boken

Jag tycker att jag har lyckats ganska bra med min "att göra lista", det är ju trots allt bara måndag!
Det betyder mer frihet iden här veckan!!!
image184


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken energi !!!
det är mer än din mor kan stoltsera med sen hon kom från jobbet :/
Lagat mat
Stoppat i en tvättmaskin
Skulle läsa Sköna hem...slocknade en hel timme :/
Bloggat
Tittat på Designe Símon och Tomas
Bloggar igen ;)
God natt stumpan

2008-01-21 @ 21:33:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Är det inte häftigt att ha en Morsa på 23 år ;)

PS. tycker det var tuffare med MOSIS som bakgrund än träd

2008-01-21 @ 21:34:51
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: mosis

jag tycker att det var bättre med trä, man såg ju inte hela bilden på mig!!

2008-01-21 @ 21:43:43
Postat av: kats

måste vara riktigt häftigt att ha en sådan UNG morsa;-)
må gott... å nu är måndagen slut...bara resten av veckan kvar:-)

2008-01-21 @ 22:21:51
URL: http://kats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0