en dag

Yes, idag åkte hela familjen nordqvist till bollnäs, mest för att jag skulle in på pepes och visa upp mig och få praktikplats där i 4 veckor, och det gick ju bra, dom var snälla!
Sen så fynda jag och mami big time!!!! halva reapriset på åhlens! jag fick en t-shirt och en stickad kofta, mamma ett par byxor och bror två stycken kalsingar för ynka 268kr!!!! om det ändå vore så jämnt! och mina tröjor kosta bara 50kr styck!! shais!
Sen han vi bara gå in på team sportia och mami får syn på bäbiskläder där, och kommer på att vi måste ha present till 2:åringen när vi kommer ner till sthlm, så vi vänder på klacken och fortsätter vårt fyndande på åhlens!
sen fika vi lite och så hejja jag på sara som oxå va fikasugen. och så köpte stort paket på leksaksaffären åt lillprinsen!!!
Sen så shoppa vi loss lite erikshjälpen oxå, tre stolar som jagklädde om stolsstittsarna på, skit jävla jätte snygga blev dom! och sen när jag flyttar till en större lägenhet så ska jag ha dom, synd att det bara är tre istället för fyra, men men. och så köpte jag en golvlampa som jag har letat efter länge, och gjort om till min kroppslampa, ett projekt som jag har tänkt på sen i sommras!

här kommer bildbevisen för denna dag!
image163
Gul kofta 50kr
image164
mörk lila t-shirt 50kr
image165
Stolarna med nya sittsar 65kr/st
image166
Så här fint blev det i köket med dom!
image167
Min nya kroppsgolvlampa (jag vet, det ser inge fint ut i mitt rum, men jag ska nog städa upp lite imorn)
image168
Kroppslampa när den lyser i mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0