en solig söndag

klev upp rackarns tidigt idag för att vara en söndag, 09:11!!!
och redan klockan tio var jag och goldie ut och lekte i snön medan solen lyste på oss, vi var på kullen och sprang, trött i bena blev man, och goldie blev surig och gick hem, Bitch!!!

och idag ska jag slutföra tittskåpsprojektet, och skriva lite om det så jag kommer ihåg allt jag menade med varje grej. Till en början så tyckte jag att det skulle bli roligt med det där tittskåpet, men vi fick typ inge reda på hur vi skulle göra det eller vad det skulle innehålla, så jag tappa suget helt och har bara gjort nått jävla skit i en skolåda, bara man hittar på nått djupt och oförklarigt om den så blit nog LO nöjd!

Usch, har en dålig vecka tror jag, och den håller nog i sig till nästa vecka oxå, blir ensam halva veckan ju!!!

Jag har börjat fundera på vad jag verkligen vill göra med mitt liv? Igentligen har jag allt spikat och klart vad ska jag ska göra, men det är som att jag förblindar mig över det, att jag inte kan tänka om nu när jag typ har bestämt mig, men igentligen så har jag ju all tid i världen och ändra mig!!!!!!!!!! men det är lika bra att köra på det som jag har tänkt, så slipper jag tänka så jävla mycket på framtiden, så kan jag glida några år till på skolan och slippa fundera så mycket.
Om det kör ihop sig riktigt kan jag ju alltid skrapa upp överkörda änglar från vägen!

Nu blev det lite dystert tycker jag, så vi klämmer in att jag har bestämt tyg till balklänningen och bestämt modell till studentklänningen!!
Och så har jag ju fått en ny mobil som jag hittar nya finesser på hela tiden!!!  Och jag kan faktiskt med den nu! först så var den lite väl avancerad för den mobilotekniske Mosis, men så, har jag uppdaterat mig lite. fast vissa saker kommer jag nog aldrig förstå! Men jag är nöjd och glad över att kunna hantera dom finesser jag har nytta av, dvs ringa, skicka sms, lyssna på radio, musik och knäppa kort.

APU, det har jag inte alls nån lust med, vill vara i skolan och sy på min vinterkappa och balkläning.
har ingen lust alls att släpa fötterna efter mig på nån klädaffär i 4 veckor.
Vad händer om man skiter i apu:n och är ledig istället????

Nää nu har jag skrivit så mycket, så nu orkar jag inge mer.
är fan lite hungrig oxå!

dagens bild


image162

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0