fy fan dag!!

Uscha vilken svacka jag har hamnat i. var jätte ledsen igår, allt var bara skit, jag ville bort, långt långt bort!!! kände mig ensamast i hela jävla världen!!!! gick till säng med klump i magen för jag ville inte gå till skolan idag. och jag har vart så surig och lättretlig hemma i alfta i helgen oxå, det är för att jag är ledsen, fast det beror ju inte på dom hemma, men ändå går det ut över dom, förlåt! inatt sovjag  jätte dåligt, först kunde jag inte sova, sen så vakna jag hela tiden, sen drömmde jag en jätte hemsk och obehaglig dröm om att jag var med barn och hade världens fulaste gravidmage, och så gick vattnet och så fick jag sån där fruktansvärd förlossningsrädsla, Panki riktigt!! ville inte föda barn!!! usch det är bland det värsta jag har drömt. sen ville jag inte amma ungen eller nått. Den där drömmen fick mig att nästan tänka i andra banor än barnmorska, och just nu så vill jag aldrig i hela mitt jävla liv bli barn och föda. adoption verkar ju rätt shysst ändå!
Sen så har jag vart så himla nere och deppig i skolan idag å, kännt att tårarna inte var långt borta.
jag fattar ju ingenting, men jag vet vad jag känner iaf.
Men så följde jag med frida och träna ikväll, sen dess har det faktiskt kännts mycket bättre, jag tänker inte lika mycket på den där obehagskänslan från drömmen längre. kanske är jag lite gladare imorn i skolan, känns så iaf, men allt beror ju på.
man kanske ska ladda ur kroppen fysiskt ibland för att känna sig bättre!!

näää nu ska jag duscha och slänga mig i lopplådan igen!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Usch och blä :/
Du börjar väl inte få flunsan.
Precis så kände jag före också och mardrömmmar.
Nej, nu blåser jag bort allt dåligt runt DIG
och i morgon har du nya möjligheter.
Puss & kram

Mamma

2008-01-14 @ 22:11:33
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0