Mongolidmoa

hahaha, ja, jag måste ju erkänna att jag inte är så klar i kolan jämt.
Den där sladden mellan mobilen och hörlurarna med en värdelös liten svart låda på med en värdelös lite svart knapp, som jag inte alls visste vad den var bra för, kom jag på att det kanske var antenen till radion, och det såg nästan ut som att tecknet på den sladden skulle kunna betyda anten!!
Men så när jag sammastrålar med anders så säger han att det är micken till handsfreen, så vi testar.
jag går bort till andra sidan av hans hus och så ringar han till mig!

Och se på fan!!! det är micken till handsfreen!!!!

Så den värdelösa lilla svarta lådan med den värdelösa knappen var igentligen jätte användbar!

Och  så säger anders att min anten-symbol är symbolen på mick! hahaha

så nu är jag inte surig längre för att jag inte fick nån handsfree utan bara hörlurar!

:D

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad var det du sa ?
Det är bra med en haitek pojkvän ;)

2008-01-13 @ 23:25:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: mosis

mamma, det stavas hightechn inte haitek!!! ;)

2008-01-14 @ 21:00:18
Postat av: Carina

Det var väl det jag visste...men man lär så länge man lever PUSS ;)
(men det där ordet kommer jag nog aldrig att kunna stava till :/ )

2008-01-14 @ 22:13:49
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0