Mys dag

yes, solen skiner (fast det blåser som fan).
om några timmar sitter jag på tåget påväg tebax till ljusdal.
och då ska jag och mysgrisen ha mysardag med film och grejer!
yeeeay!


Jag undrar om det blir som jag har tänkt det, sist så blev det faktiskt så.
Jag fantiserade om att komma in på mode och kläder i ljusdal, och skaffa mig en ljusdalskille.
och jag kom faktiskt på på mode och kläder, och fast det verka dött ett bra dag om den där ljusdalskillen så kom han ju faktiskt till slut.
Men nu har snart den här 3:års perioden gått, och jag fantiserar om en annan 3:års period.
Om det ordande sig sist så borde det göra det den här gången oxå tycker ja!
Och fast det nästan verkade omöjligt att komma in på den skola jag ville sists, så kom jag ju in!
Och fasten det verka dött så kom ju anders tillslut!
Om man bara vill tillräkligt mycket så kanske det blir som man önskar!

image214

Kommentarer
Postat av: Carina

Helt klart rätt inställning !!
Med posetivt tänk och stor vilja går det mesta.
Hoppas du har haft en bra dag idag också ;)
KRAM
Mamma

2008-01-28 @ 22:16:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0