ögon - syn - ont

jag blir fan tokig ibland, tex idag är det en sån där jobbig dag när jag får ont i huvet pga av glasögonen, spänningshuvudvärk för dom trycker på nosen. och sätter jag i ett par linser får jag ont av dom å efter en stund för linser verkar inte passa mina ögon, och är jag helt utan nått får jag migrän!!!!
Gissa om jag kommer att göra en laseroperation på mina ögon när jag börjar jobba och får råd, fast man får nog spara ett tag, men ändå, hellre vänta tio år och spara pengar till laser, än att drass med brillor och linser som bara jävlas ett helt liv!!

för er med perfekt syn -GRATTIS

Kommentarer
Postat av: Carina

Grynet har fått en utmärkelse hos mig.
Puss, puss

2008-01-15 @ 22:51:37
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0