Projekt Dockhus 2

Japp, idag så gjorde jag färdigt det invändigt, nu är det bara fasaden kvar (den kommer jag nog aldrig att ta tag i)

här kommer lite bilder från dagens hemmapysslande!
    
image154

Så här ser det ut med dom möbler jag vill ha där inne, jag inte nöjd med matbordet, skulle vilja ha ett ljusare och enklare, och sen har jag inga grejer till badrummet, och så fattas det en hel del annat oxå, typ nått mer än en säng i sovrummet!

image155

Här ser vi det tomma med badrummet med äkta våtrumstapet, och köket, fast senare idag har jag satt upp en fläkt ovanför spisen och köksluckor på väggen ovanför diskbänken, men det har jag ingen bild på än!

image156

Här har vi varddagsrummet, är inte helt nöjd med inredningen där heller, men det här är sånt man ska gå och flukta över länga och sammla och pyssla med! Jag upptäckte oxå när jag var färdig att jag glömt att måla taket där inne, men det får bli en annan historia!


Men jag har iaf fall haft jätte kul med att måla, tapetsera och lägga in golv och härja!!!!!!
Kul att spara till sina barn och så!

nää nu sk ajag lägga ut allt dockskåps grejs som jag inte vill ha kvar längre på tradera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0