Moa

Idag har en sån rackarns örvärk, har haft det hela dagen, och den sitter i konstant, och ibland så hugger det i lite extra!! Fy fan vad tråkigt!!! hatar min öron!!  Tråkigt att jobba när det gör ont oxå, men som tur är har dagen gått fort, åkt bil!

Imorn bär det av till storstan, synd bara att jag och sara inte kunde bo hos min faster, men vi får kvarta hos min käre barndomsvän Niclas istället, det blir nog bra det oxå!!
Längtar som fan tills imorn!! hoppas att örvärken är borta då!!
och hoppas att det blir bra väder så vi kan gå på grönan!!!

nää nu ska jag väl gå och kolla på alla dessa papper över flytten till Sundsvall!
Det är så jäkla mycket!! och jag förstår bara hälften av vad jag ska fylla i.
Värst är det med CSN papprerna, dom förstår jag inte ett skvatt av, men fyller man inte i dom så får man heller inga pengar!!!
Har iaf skickat iväg lägenhetskontraktet, bredbandet, försökringen och aoutogiro.
Nu är det bara CSN och Bostadsbidraget kvar hoppas jag!!!

ÅÅ jag vill till Sundsvall nuuu!! vill se min lägenhet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0