Moa

Jag kan allvarligt inte få mer flyt just nu!!!
Idag när jag var på Järvzoo med familjen, faster och dom små kusinerna och farmor så ringer mobilen.
Det är från sundsvalls studentbostäder som fråga om jag fortfarande ville flytta in i den lägenhet som jag ställde mig på kö på IGÅR!!!
Såklart att jag ville det! så dom skulle skicka kontraktet så är lyan min från 1:a augusti!!!
shit vad det känns som att jag bara glider på en räkmacka!!
Nu har det hänt 4 bra saker på 3 dagar!!!!






 Här är planlösningen på min lilla lägenhet
Den är 10 kvadratmeter mindre än den jag hade i ljusdal,
Men jag klagar inte, den ligger mellan universitetet och stan, PERFEKT!!
och så är det som att bo i korridor fast lägenheter istället för rum,
Det är bra så man lär känna lite folk bättre, men man delar inte på några ytor!



Det kanske finns en gud trotts allt som ser mig!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0