Moa

Hahaha, kom och tänka på en kille som jag dansa med igår på tranan, han tyckte att det var bättre att ha en snygg pojkvän (då syfta han på sig själv) än en KK.
Vem fan klämmer ur sig nått sånt efter ett par svängar på dansgolvet???
 
Finns det nå mer avtändande än en kille som vill bli min pojkvän!!!



Jag ska vara singel!!!
                                          Är rädd för killar som är för gulliga!!!!!
                                                                                                                 Ingen kan få mig på fall!!!!!!






bara så ni vet


Kommentarer
Postat av: carina

Hmmm....KK kan vara bra att ha men kom ihåg din uppmaning i ett inlägg här :/

Jo, den där köksön jag köpte hade jag en liten tanke på en student i bakhuvudet med ;)

2008-07-07 @ 00:09:05
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0