Moa

Igår efter jobbet så följde jag med familjen till furudal, där tog jag mitt första svenska dopp!
 Det var ju så varmt och fint, så då var man ju bara tvungen att bada,
men det är ju så rackarns långgrundt i oresjön så det är ju lite tråkigt tycker jag,
man går och går men vattnet när ändå bara runt knäna.......
Sen grilla vi lite....
Och jag och mamma lånande en kanot och paddla iväg,
och vips så dök det upp en bäver
en livs levande bäver!!! COOLT!
Vi kolla på han en stund sen paddla vi hem igen.
Ikväll ska jag jobba igen, men imorn är jag ledig!!!! YEAY!!
Har ju jobbat i fem dagar i rad nu, men det har gått bättre än väntat.
Nästa vecka är jag bara ledig onsdag och fredag, så den veckan känns oxå lite tuff.


Glömde och berätta att jag har fått presenter av mamma och pappa sen dom var i finland,
en skit fin liten grön väska, precis en sån jag ville ha, och en stor flaska "sex on the beach"

Fu på mig och min ointressanta blogg, borde ha fler bilder på den, men det är jag för lat för!!!  

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilket underbart sommarväder vi har!

2008-07-05 @ 12:08:28
URL: http://junitjejen.se
Postat av: carina

Du har fått något

som finns på min blogg

Puss, puss

2008-07-05 @ 21:32:24
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0