Moa

Tro det lr ej mina kära vänner!
Men Mosis är inte längre någon torrboll!!!
Jobba till 22:00 igår kväll, var lite deppig över att sara skulle ut och inte jag.
Till slut kunde jag inte hålla mig längre, bestämde mig för att åka till tranan och möta upp brudarna!!
Så man kastar sig hem efter jobbet, snabb duschar, slänger på sig nått som ser lite party ut iaf!
Och sen så var jag i Bollnäs :D
Vela lite om jag skulle betala in mig, men sara övertalade mig.
Sen så var jag på tranan nykter, första gången på skit länge.
Och jag måste faktiskt säga att det inte alls är lika roligt att dansa nykter :S
Man känner sig ganska fånig och har inte alls samma gung i bena.
Men till slut så ryktes jag med i stämningen när det blev fler människor på dansgolvet,
fick till och med lite ragg, hehe, bra gjort för att vara nykter!
Sen fick jag ett telefonsamtal från min velige vän som ville att jag skulle åka till vallsta.
Dansa på i typ en timme till och sen så blåste jag och nisse till just vallsta.

Ja nu tycker ju ni att jag är en torrboll iaf som var nykter
Men det är inte det som är grejen, för jag ville dricka, men då kan jag inte köra nisse ju!
Jag har en festlust som jag inte har haft tidigare!!!



Nu är dagarna räknade tills jag får reda på om jag kommer in i Sundsvall
För jag kommer att tacka nej till Gävle om jag kommer in där, och Stockholm kan jag bara glömma.
Jag vill inte heller till sthlm, och absolut inte till gävle!!!
Det är Sundsvall som gäller!!!! och kommer jag inte in nu första omgången så kanske att jag kommer in i augusti!
Usch det är så nervpirrande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0