Moa

Jag kan bara le när jag tänker på mitt liv just nu!!
Igår var jag en förvirrad människa som inte hade en aning hur mitt framtida liv skulle se ut!
Jag var visserligen väldigt glad över att jag hade bokat min lilla weekend med sara i sthlm.
Men idag är jag ännu gladare, först fick jag mitt lönepapper,
och då stod det att jag skulle få 2000kr mer i lön än vad jag hade räknat med!
Och sen så fick jag reda på att jag hade kommit in I sundsvall på sjuksköterska!!
Mitt liv kan ju inte bli mycket bättre nu faktsikt!!
Och jag känner att jag är värd det här oxå!
Som jag har kämpat med att läsa till kurser och kämpat med ljusdal i största allmänhet!!

Jag vet hur min framtid ser ut :D


Här  kommer jag att tillbringa mina 3 närmsta år!! På Campus i Sundsvall!



                                                                                           
                                                                                    Och bli en sjuksköterska!!


Kommentarer
Postat av: carina

Så glad för din skull :D

2008-07-10 @ 20:52:54
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: hannie

Grattis!! Grattis!! skaffa inte sånna där tuttar bara! :) puss

2008-07-11 @ 07:37:54
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: sara

GRATTIS!! gud så skoj för dig och en liten fin lägenhet har du ju fått också :D

2008-07-13 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0