Moa

Jobba bara till 13:00 idag, och så är jag ledig imorn, riktigt skönt!! Ska nog kanske ta mig tid att kolla på Arn ikväll, den är ju så lång och jag har inte haft ork att se den än. Men nu har jag laddat upp med popcorn till och med!!

Jag och Ia-mannen är ensam hemma nu, päronen drog upp till furudal för att avnjuta sina sista dagar av semestern...
Skönt att vara ensam hemma, Elias är hos en kompis just nu, men annars sitter han mest bar framför en tv iaf! LUGNT!

Imorn planerar vi att åka till Bollnäs en sväng och kolla på lite grejer till nisse....sen så vill jag in på stan och kolla lite.... och jag kör och bestämmer och Ia får bara hänga med.....hehe

HVMK:are!!! vad sägs om ett litet avskedskalas för våran fridilou fredag lr lördag vecka 31??





Snart får jag dommen  :S

Kommentarer
Postat av: carina

Nu är det du som är go mot Ia-mannen....en chokladboll på Krokanen brukar gå hem.

Häls. från päronen

2008-07-08 @ 21:20:25
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0