Moa

Idag har man jobbat hela dagen medans familjen åkte på en kryssning till helsingfors, fubbigt.

Men jag har börjat tycka att det är ganska skönt att vara ensam hemma i huset......

Imorn så måste jag smita från jobbet en sväng och åka ner till hälsocentralen och kolla min hals, den har vart röd och gjort ont i 3 veckor nu, så dom sa i telefonen att jag var tvungen att ta nått skrapprov i halsen och stick i fingret för att kolla nått i blodet, MOA SKA TA STICK I FINGRET!!! men det går nog bra hoppas jag..........
Men jag ville ju igentligen träffa en doktor istället för en DSK, för jag vill göra ett hörseltest och kolla öronen lite, men det skulle jag inte få göra fören efter semester tiderna, men men, vi tar halsen först då!!


Nu blir det lopplådan som gäller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0