Moa

Måste säga att jag har haft en sån underbar dag på jobbet idag!!
Både carro och jenny jobba, härliga tjejer. Plus att jag lärde känna ett par nya sommarjobbare, skit trevligt!!
Lite typiskt situation blev det för mig idag oxå, vi satt och hade frukost rast, och jag babbla på som vanligt om allt och inget, och så blev jag tyst, då blev det tyst i hela lokalen. haha, så när jag är tyst då är alla tyst typ, konstigt, vi skratta åt det sen. Så jävla typiskt mig att låta hela tiden!!
Men jag måste bara säga att mitt jobb blir så jäkla roligt när man har såna fina arbetskompisar!!

När jag kom hem från jobbet så tog jag och elias volvon upp till mamma i furudal och hälsa på lite, fika lite och så, sen så lämna jag kvar elias, så tog jag och goldie nisse hem. han går fan inte så jävla dåligt den där bilen, glider på rätt bra faktiskt!

Nu är jag ensam hemma till tolv inatt, då kommer pappa hem, och vi ska ut på fuffens affärer imorn, hehe, sen ska jag jobba kvällen, intro med maggan, ut och åka bil, måste memorera alla vägar och vilka tanter som bor vart där ute i skogarna, för på torsdag ska jag åka den där turen själv, milda makter vad jag är nervös!!! jag är inte nervös för att göra själva jobbet och komma hem till folket, utan att åka själv och försöka hitta till dom!!

hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0