Moa

Fick jobba idag, plus att jag fick gå hem 45 minuter tidigare för att det inte fanns nått att göra :D GREAT!

Sitter och kollar på grejer att pimpa min bil med! velar lite hur jag ska styla den, antingen blir det guldratt med vit skinnklädsel och lite strassdiamanter i den, lyxstyling typ, som är feminim med speglar och så.
Eller så kör vi på sportinredning, med matchande klädsel, ratt, växelknopp och mattor i rätt och svart.

Bilen är ju liten och vit, så vi får se vad som passar!

vad tycker ni passar bäst??


  
Sport???                                                                                    Feminim lyx???

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag röstar för det med rött.....då kan jag smyga in några röda rosor där...så passar det mig perfekt ;)

2008-06-19 @ 19:17:24
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0