Moa

Idag är det midsommarafton!!! känner mig lite trött och sliten efter gårdagens jobb, men det gick bra iaf! Det är nog mest att man är lite ovan fortfarande att jobba, och då blir 11 timmar på en dag rätt jobbigt!

Senare idag ska jag bege mig till orbaden och fira midsommar med en massa ljusdalskompisar, lr hälften kommer väl inte ens från ljusdal, men ändå! Det ska bli skojjigt! Kan dock inte dricka så mycket ikväll för jag ska köra imorn, men det blir nog alla tiders tiders ändå :D

Imorn ska jag åka hem till huset en snabbis, sen drar jag upp till marsa för att häsla på Niclas och hans kompis lite, sen ska jag visa dom tranan, haha, om det är nått att visa?

På söndag så måste jag vila, så jag orkar jobba igen på måndag!!



Sen nästa lördag så ska min go-gris-bäbis döpas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0