Moa

Midsommarafton firades hos bästa Sara Hedin i Orbaden!! Jag Sofie och Kristin kom och grilla lite i hagelskuren och sen så åt var rabarber och och jordgubbspaj med glass, mmm vad gott.
Lite senare kom max och gjorde oss sällskap, och sen kom även Kristins kompis Anna med lite killar. Och sen kom min kompis Fredrik oxå.
Mitt i natten så gick vi ner till stranden, och kämpa på med att försöka få upp en lägereld, inte det lättaste när allt i skogen var blött. Men sen så kom Emma med tändvätska, och då fick vi fjutt på elden.
Det blev väldigt sent den natten lr tidigt, beror ju på hur man ser det. Somna i soffan en sväng innan jag insåg att jag skulle gå upp och lägga mig. Trevligt med lite sällskap under natten oxå ;)

Dagen efter när jag vakna så åt jag lite frukost och sen så satt vi och prata lite innan jag skjutsa Kristin till tåget och jag bärde av hemmåt.
Körde genom galven för att undvika en eventuell blåsning hos farbror blå, det borde inte ha vart nått problem, men man vet ju aldrig. och vem möter jag inte på den lilla grusvägen i full macka, jo en polisbil, som tur var så vände dom aldrig och körde efter mig!!!

Sen när jag kom hem till alfta så la jag mig och sov i typ 2 timmar, mycket skönt!! sen slänga sig i duschen och iväg till marsa för att äta lite med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0