Moa

Är lite ensam hemma nu, mamma och pappa åkte till furudal igår när jag kom hem från jobbet, så jag spenderade kvällen framför tv:n och datorn. Och idag och imorn är jag ledig!! skönt att få vila ut riktigt efter midsommarhelgen, hände mycket då som måste tänkas igenom, speciellt på lördagen, där har vi fullt upp att komma ihåg saker över huvudtaget :S

Jag har iaf spenderat min lediga dag ensam i huset, sytt mammas gardiner till förtältet, man syr fan rakast om man dunkar metallica :D hehe. Sen så tog jag älskade Nisse upp till furudal och familjen för att äta lite tacosbuffé och lämna gardinerna. Blev en kort visist på bara ett par timmar, sen så dundra jag Nisse hem igen!

Har kollat på en film som jag ladda ner igår, det var lite underlig, men men...........

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra av mig lediga dag, kanske ska röra på sig lite, är ju nästan frisk nu!!! :D 
Sen så ska jag nog åka hälsa på en kompis på kvällen.

Sen så ska man släpa sig till jobbet på fredag igen, fast det är bara halvdag, och sen blir det en halvdag till på lördag innan jag ska på dop! och sen är jag ledig två dagar igen innan värsta jobbarveckan kommer!!!




HVMK  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0