Moa

Jag måste börja detta inlägg med att be om ursäkt för att jag pajja hela HVMK:s studentgruppfoto, utmärker mig rätt bra där i min grå klänning och färgglada skor! men det är så ni får minnas mig kära vänner, en lite speciell tjej!

Annars har jag jobbat fram till kl 13:00 idag, vakna oxå tyvärr upp hemma imorse och inte på annan ort, men men.....det finns fler dagar.....

Har kollat i Jula katalogen hur jag ska pimpa nisse, med små röda lampor, en ny stereo, ny växelknopp och ny sportig klädsel, jo jag tror jag kör på den lite sportigare stilen ändå!!

Nu snart ska jag och mamma hjälpa faster att duka och dona för dopet imorn, lr det är väl mest mamma som ska hjälpa till, jag ska passa själva dop-barnet ELMA!!!!
 



Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, då har vi utfört vårt uppdrag Moa....gick ju riktigt bra att vakta Elma :)

Du är utmanad om du har lust...eller har bokat tid vid datorn ;)

2008-06-27 @ 21:07:50
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0