Moa

Idag så åkte Jag, Elias och Goldie till ljusdal för att städa kylskåpet och ta med det sista hem, och lämna tebax nycklana såklart. Träffa på chiiiifen sara med hennes ogräs crew, treligt värre.
Sen så tog jag och ia-mannen och luncha lite på kina, mumsigt, stackars golide fick sitta i bilen.
Pyssla på med lite alla möjliga ärenden i ljusdal.

Sen stanna vi till i bollnäs på vägen hem, skulle kolla på bil på bilcentrum, men hitta inte bilcentrum, konstigt!
Så då drog vi in till stan där jag köpte mig en fin plattång :D

   valde mellan en orange och en grön, men det blev den oranga tillslut!!



snart ska jag väl till edsbyn och hämta mami hos tandläkarn.


SEE you later.......

Kommentarer
Postat av: Carina

Blir lite avis när du tar Ia med på Kina och inte MIG :/

2008-06-11 @ 20:55:15
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0