Moa

Shit!! vakna inyss efter att jag hade slumrat till lite i soffan efter maten, jag kanske somna vid sju, och vaknar upp vid halv nio!!!!! snacka om att vara helt tung i huvet nu!!
Det sista jag minns är att familjen åkte till mormor och morfar och att jag tog av mig glasögonen, sen så dog jag!
Undra om man kan sova ikväll nu då??
För att om vi ska ut och kolla på bilar imorn i uppsala och så så måste vi väl åka i tid!!
Vill så gärna till uppsala och kolla på den där lilla gulliga mazdan, och sen slinka in på skopunkten och frossa i skor!!

Idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt, vart ner till forsparken några vändor och kollat lite på mammas anordnade seniorens dag! haha vilken modevisning dom hade, lite annat tempo än vid våra HVMK-modevisningar!


nää nu har jag inte mycket mer och skriva här...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0