Moa

shit vad jag är förkyld asså!!!

Men det var ju så himla varmt igår att jag inte kunde sova inne, så jag släpa ut täcke och kudde och allt annat i tältet, där var det skönare, men efter ett tag så blev det så kallt att jag fick hämta ett till täcke. och se så bröja det och blsåa som fan, lr runt ut av storma!!! hela tältet la sig typ, och vips så flög madrassen jag låg på iväg, och med. Då tröttna jag på att ligga i tält, gick upp till huset istället. där sov jag och goldie i mitt varma rum istället. Och min lilla tältning gjorde inte direkt min förkylning bättre! hade ont långt ner i halsen och ända upp i öronen!!! fy bubblan!

Måste packa upp mina kläder oxå nån gång, men jag är ju sjuk och orkar inte mycket just nu. kanske närmare kvällen kan jag orka lite mer.

Laddar ner dom missade grey´s avsnitten nu, så man har nått kolla på lixom!


Måste bli frisk till på torsdag!!! ska ju jobba då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0