En vecka gjord/ En vecka kvar

Ja då var man hemma i alfta igen.......

Jag har iaf bestämt balskor, jag tar ett par som jag har hemma, precis lagom hög klack, och så är dom lite bronsfärgade vilket jag tror passar. Men sen va fan, man har ju en långklänning, man visar ju ändå inte skorna så jävla mycket.
Nu väntar vi bara på baltyget.......

Men jag har kommit en bra bit på kappan iaf, fast det är ju mycjet mycket jobb kvar på den, men jag har verkligen kommit igång. just nu är jag i läget FICKOR!
Fast det känns så jävla fel att sy en varm och tjock jävla ullkappa i rött. Men till nästa vinter kommer den bli så jävla shysst, men vem vill vänta nästan ett år på att använda något!!

Mitt tredje projekt som är studentklänningen är ju ändå långt framskriden i utvecklingen, det är mest bara smådoningar kvar så är den klar, men den står mest bara i ett hörn på hantverk och skäms, det är ganska bort prioriterad, äsch, huvudsaken är att den är klar till moas stora dag!!

Jag tror att pappa har hört fel, det kommer inga smågrisar till grängsbo i helgen, jag får vänta till påsk :(

Jag är så jävla trött efter en veckas skola, jag är nog inte van vid detta efter 5 veckors frånvaro, tur att det bara är knappt en vecka kvar tills det är lov igen. 

När nu ska jag gå och försöka leta reda på pappren om KY utbildingen i Uddevalla.

image258

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är KY-utbildning ?
har jag missat något :/

2008-03-14 @ 23:14:48
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0