fuck folktandvården

nu i veckan så tog jag mig i kragen och ringde till tandläkaren i edsbyn för att beställa en tid.
Hon som svarar frågar om det är av nån speciell anledning jag vill ha en undersökning, och jag säger att jag vill kolla upp läget i munen, speciellt eftersom en visdomstand börjar att titta upp. hon säger att dom hade pratat lite om att kalla alla 89:or till hösten för en undersökning. Men jag vill inte vänta till hösten, jag vet inte ens vart jag befinner mig i höst. men efter att jag stått på mig ett tag om att jag verkligen vill komma och bli undersökt så ger hon med sig, och undrar om jag kan tänka mig att bli undersökt av en tandhygenistlärling, alltså hon är inte ens färdigutbildad, och att den undersökningen skulle ta mellan en timme och en och en halv. Jag orka inte tjaffsa nå mer och sa JA! men försäkra mig om att om nått inte stod rätt till hos mig skulle hon hämta en riktigt tandläkare.
När jag la på luren kunde jag inte låta bli att uttrycka mig lite groft.


Jävla fitta

Först så får vi inte ens ha nån tandläkare i alfta, sen när jag är beredd på att pallra mig till edsbyn, och är ute i god tid i förväg och beställer en tid för 3 veckor framåt, så vill dom inte ens ta imot mig, och när jag väl får komma så får jag inte komma till nån riktig tandläkare utan nån jävla student som ska gräva i min käft i över en timme!!!
Jag vill ju ha tommy tandläkaren, och jag vill ha min gratis tandvård mednas jag kan!!!
jag lovar att om jag hade varit 20 och vart tvungen att betala för skiten så hade jag vart hjärtligt välkommen!!!

image238 fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0