Moa och IB-brudarna

Ja det kan man verkligen säga. Jag hängde med sara ut på tranan igår. och sara går IB, så det var stor förfest med bara en massa IB brudar igår, lr det var jag, anna från estet och kristina som gick sjuksköterska sundsvall (avundsjuk) som inte var nått IB-snille. Men alla var så snälla och öppenhjärtade, och vi ylade i kör till kareoke maskinen.
Och sen så snacka jag en hel del med kristina om sjuksköterska i sundsvall (som verkar va skit kul att gå), och så snacka vi om en massa andra saker oxå.
På tranan var det nå idol tjoffs med patrisia och sam och nån till, men det sög tycker jag. Och så var den där äckliga gubben på stan där och sjöng.
Men annars var det en helt överkommlig kväll.
Jag som var ut sist i julas, och nu är det påsk.........vilken jäkla partyprisse man får va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0