påsklov i sikte

Imorn efter skolan får vi påsllov, skönt.
Men jag har då ingen lust gå ut på nån is på fredag, kallt!!!

Har kommit rätt långt på min vinterkappa nu tycker jag, man börjar se hur det blir, igår så sydde jag dit fickorna och lite sånt, och idag så sydde jag fodret. några veckor till så är den klar, och alldeles för varmt ute för att kunna använda den :´(
Kanske att jag slänger in några kassa mobilbilder på kappan sen nån dag.

Hade ett långt möte med Mariette igår om projektarbetet och hur jag ska gå till väga, och så prata vi lite om årsredovisningen jag ska skriva till företaget. Så jag har lite att hugga i på lovet :/

Jag skulle ju göra mönsterkonstruktion nu, men jag har ont i huvet och i magen, plus att jag fryser som fan! så jag gör nog det där på skolan imorn. Men jag ska strukturera upp projektarbetet nu ikväll iaf!




Imorn flyger jag till blåkulla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0