Skor till balen

tänkte göra en sara och lägga ut lite bilder på skor som man kanske kan ha till balklännigen, fast jag kan inte begränsa mig så fint med 4 skor som sara.
Vi tar en bild på en orange balklänning, så ni vet hur ni ska tänka med skorna.

image239
Den ser inte riktigt ut som min ska bli, men gansa lik iaf!

Här kommer skorna
 
Dom bruna pumpsen, folk säger att ett par bruna skor passar till orange klänning.

Lite guld, lite beige, den första är det silver i, så den passar nog inte så bra ändå.

Jag kom på att gula skor kanske kan passa, lr?
Gul nr 1 vill jag ha vare sig till bal lr inte, men jag tror nr 3 passar bäst.

Gulskor kanske kan passa till oxå, lr vad tror ni? hitta inga bilder bara!

Jag förväntar mig att alla som är här och snokar skriver en kommentar vilken sko dom röstar på!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Skitt så snajsigt du gjort och helt utan mamma ;)
Sko nr 2 av de gula tror jag är snygg på.

2008-03-07 @ 18:18:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: frida

jag tror på bruna nr 3:)

2008-03-08 @ 10:19:03
Postat av: hannie

som frida eller guldskor kanske..

2008-03-08 @ 14:20:39
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se
Postat av: sara

jag tror nästan på de bruna som frida eller möjligen ett par guldiga.

2008-03-13 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0