tandläkarn

ja, det var då ingen roligt och åka till tandläkarn, men tydligen välbehöft.
Den stackars tandhygenist studenten rota runt där och fummla med röntgenmaskinen, jag tyckte sig hitta två hål, men för säkerthetsskull så ropa hon på sin handledare som oxå skulle kolla, och så klart säger hon att jag har två hål oxå, fasiken.
Sen så skulle den där studenten raspa lite tandsten, så det såg fan ut som nått jävla blodbad i käften på mig.
Sen tjata dom om tandtråd och skicka med mig en flaska flour som man ska gruggla, och en lapp med två nya tider, lördagmornar båda två, yay!
jag som trodde att det räckte med att borsta tänderna morgon och kväll för att klara sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0