valbo

Japp, idag så lyckades jag få familjen Nordqvist att åka till valbo för en liten shoppingdag. Har inte vart i valbo sen sommaren 2006, då vi skulle handla till min lägenhet.
Det var ju IKEA som hägrade mest, och det var oxå där som jag shoppa loss, det blev, två dubbelsängs-påslakan, en par skålar, en äggklocka, en äggskivare, lite köksredskap, två ramar (som jag ska måla om), och nån väggdekoration i guld/silver kringelväxt, som jag klistra på väggen och upp på snedtaket, men den jävla skiten vill ju bara lossna och trilla ner, grrr.
Inne i shoppingcentret höll jag lägre profil, köpte bara tre par skärp på H&M, för hör och häpna 5 kr/st.
Sen så bjussa mammsen på en liten gullig väska och ett halsband.
Sen var vi in i den där affären, "hund & katt", för att Goldie behövde lite nya koppel och halsband, och hon fick följa med in i affären, där typ alla tog med sina hundar, så hon fick träna och va lite social, det var bland annat en liten gullig mopps där som ville hälsa och leka lite, men Goldie är så jävla stram så hon vände bara på huvet och ville inte titta på han.

Imorn ska jag fixa dom där ramarna, och så ska mami klippa håret på mig och sen blir det tåget upp till ljusdal och gosgrisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0