Moa

Fy rackarns vad jag är dålig på att uppdatera på denna blogg, och nu när jag har vart med om så mycket, vart i turkiet och härjat och så.

Men jag har faktiskt varit jätte trött, lr jag är fortfarande jätte trött, men jag blir less på mig själv när jag inte skriver nått här.

Men jag måste väl bjuda på lite soliga bilder från turkey!

och jag tänker faktiskt vara så rackarns ego att jag lägger ut dess bilder, för jag tycker om att vara brun!

image285image286
Andra dagen på stranden................................................sjätte dagen på stranden

Tro det eller ej, men nu haka sig min dator, så jag får inte in fler turkiet bilder, men nästa gång kanske det blir fler.


Hade fått en kommentar från min gamla barndomskompis Sara Andersson, riktigt skoj! så Sara, om du är in och snokar nån mer gång får du gärna kommentera igen ;)         Moa, Clary och Sara, vilket gäng asså!

nu ska jag duscha och sova, för om annars pallar jag nog inte dom här två hemska veckorna.

men den 27 maj är allt över, guuud vad skönt!

Kommentarer
Postat av: sara

ja snokar lite då o då ;) hur går allt för dej? ja å clary brukar prata om våra tider ibland! :)

2008-05-15 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0