Moa

Imorse ringde alarmet 08:30
Jag slog av det, somnade om och drömde en jätte äcklig mardröm.
Vakna sen vid 09:30, hade så jävla ont i magen att jag knappt kunde röra mig.
Huvet gjorde oxå ont.
Låg där och kved i typ 20 minuter innan jag till slut kom upp ur sängen och ställde mig i duschen.
Nu är klockan 11:30, och enligt min dagasplanering skulle jag ha pluggat i bibblan i 1,5 timme nu.
Istället har jag precis avslutat min frukost.

Funderar på att knalla iväg en sväng på coop, få lite luft i hjärnan och handla lite.
Sen ska jag sitta och plugga som fan på microbiologin, och kanske att de bli nån uppgift i läkemedelsberäkningen.
Sen så har jag ambitiösa planer på gymmet ikväll, känns verkligen som att jag behöver träna och ta ut mig lite.
Det rensar hjärnan på nå vis.
Och min hjärna behöver rensas så jag kan få plats med lite mer fakta när jag pluggar.


Jag tänkte bjuda på en bild från en kväll som var väldigt rolig.
Längtar tills man få kalasa på med vänner man tycker om igen.
Men nästa gång blir de i sundsvall med alla fina människor här :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, det är din alzheimerskadade faster här, kom precis på att jag glömde ge dig cdskivan med office på när du var här förra helgen. Först glömde jag att ge dig lunch och så ingen cdskiva, jag skäms som en hund! När man nått min ålder så måste du påminna mig om det jag lovat dig, jag tar inte illa upp, blir bara jätteglad. Alexander längtar efter dig, han vill att du och my kommer hit en sväng. Ha det så bra så ses vi snart!

2008-11-28 @ 11:55:46
Postat av: Lisa

Moa, vem är rockabillygrabben??? ;)

2008-11-28 @ 20:13:15
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0