Moa

Nu har jag äntligen skrivit den där tentan!
Skönt som satan.
Glömde skriva i de förra inlägget att vi hade med matspjälkningen oxå, svårt att komma ihåg allt :P

Men de kändes som att de gick bra på den här tentan!
Nu snart kommer pappa, elias och goldie med mtt skrivbord, sen ska vi ut till birsta och köpa en stol.
Sen så ska vi äta ute och uträtta alla möjliga ärenden som går mycket fortare med en bil :P
Ska bli mysigt att dom kommer! :D

Sen så ska jag tvätta och mysa ikväll
Och imorn ska jag sova tills jag vaknar!
sååå skönt!
Bara softa hela helgen, lr ja, ska ju jobba på lördag kväll/natt, men annars så!
För nästa vecka börjar en ny kurs, plus att de blir tokpluggning inför omtentan nästa lördag!


Men nu kom grabbarna och goldie :D


siii yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0