Moa

Det sprider sig en doft att nybakade bläbär/hallon muffins i min lilla lägenhet!
Det blir bra som tenta snacks imorn, och med en termos varm choklad till :P
Och så blir de nog nån muffins som reseproviant på tåget hem.
Lr hem och hem, till söderhamn iaf!

Vet inte om jag kan få in mer i huvet nu, har pluggat hela dagen.
Hoppas de kommer bra frågor på tentan bara!
Men lite kläm på de mesta så kan man flumma bort sig på filisofin och etiken.
ICN och kompitensbeskrivingen sitter! YES!
Lagarna ska jag se över en gång till.
Sen så tycker jag att de borde gå vägen......

Ikväll blir de fredagsmys med Mysis.
Mysis och Mosis, förjefla fint gäng.
Systrar som vi är :P (och då mena jag inte syster som i sjuksköterska)
Som en välbeknat filur i vårt hus sa till My idag:
- Hej My, lr Moa, lr My..........äh fan, ni är ju samma person ändå

Vet inte hur många gånger jag har fått heta My, och My fått heta Moa.
Dessutom säger dom att vi är ganska lik varann, jag är lite längre bara.
Men de är trevligt, My är min bättre hälft här uppe.
Min närmaste anhörig. (förutom familjen som är 20 mil bort)

Längtar så till imorn när alla stockholmare kommer hem/upp.
Ska bli jävlans kalas med saras och marias 19 års kalas!

Moas lördag ser ut så här:
Kliva upp
Skriva om tenta
Hem och äta lunch och packa de sista
Gå ner till tåget och åka X2000 till söderhamn.
Grabba tag i nå mat på donken.
Hem och fixa sig lite piffig
Åka till Bollnäs och kalasa järnet!

Kan bli bra :P

Kommentarer
Postat av: My

Nahh..!

2008-11-15 @ 12:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0