Moa

Är inne i en bloggsvacka just nu.
Men här kommer iaf ett inlägg.

Igår var jag hos tant doktorn för min eksem.
Måste säga att de är helt dött på sjukhuset när man har första tiden på morgonen kl 8!
Fick höra att eksemen är obotliga, de enda som gäller är att smörja med kortisol.
Så jag fick en hög recept i handen och fick tacka för mig.
Ska få komma tillbaka efter nyår och göra ett test för vad jag reagerar mot.
Så jag får väl drass med dom här jävla eksemen till och från hela livet tydligen, JIPPI!

Idag har vi haft första föreläsningen i läkemedelsberäkning.
Faktiskt kul att ha lite matte igen!
Lite små klurigt med alla verksamma substanser, men själva matte uträkningen är ganska lätt.

Men nu ska jag nog packa ihop datorn och lägga mig.
Ska ta tåget till stockholm kl 08:30 imorn.
Ska på skärgårdsdejt ett par dagar,
Sen på lördag blir de 1 års kalas för lilla Elma!

Sen åker jag med min familj hem till alfta igen, ta de lugnt och plugga lite.

På måndag åker jag tillbaka till mitt kära Sundsvall.

puss och kram


Kommentarer
Postat av: My

Hur hade du tänkt att jag skulle klara mig, när du dumpar mig så här (två helger i rad!!)

Men ha så kul iaf!!

Puss O Kram

2008-11-20 @ 07:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0