Moa

I torsdags så tog jag ju tåget till stockholm.
Där jag blev upphämtad av en mycket trevlig blivande brandman.
Vi åkte ut till en liten ö i den vackra skärgården,
och tillbringade några mysiga dagar i stuga där.
Kändes skönt med en liten minisemester och slippa tänka på skolan,
och bara bli ompysslad och få känna sig lite uppskattad av de manliga könet.

På lördagen åkte vi in till stan igen och han lämna av mig i västra skogen (solna).
Där vankades de ett livat 1års kalas med en massa folk och småbarn.
Så de var skönt att sätta sig i bilen och åka hem till alfta.
Umgås lite med familjen och så.

Idag (söndag) fick jag ett ryck och sydde en silvermetallic klänning,
men eftersom jag inte har någon möjligthet att kanta tyg med varken sick-sack lr overlock,
så sprack alla sömmar med de där jävla tyget, och klänningen blev ett misslyckat projekt.

Men nu har jag åkt hem till sundsvall igen.
Skönt att få mysa med My, Adam och Emmelie lite.
Och min lilla egen tid med My, sen dom andra 2 hade gått, den var extra fin.
Imorn ska vi ta oss i nackskinnet riktigt, plugga som fan den här veckan.
För om 2 veckor är de tenta igen, och om 3 veckor en tenta till.

Så microbiologi, farmakologi och läkemedelsberäkning here I come!!!


Siii yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0