Moa

Nu var de länge sen jag skrev här.

Men tiden bara flyger iväg!

var iaf på intern vaktfest i fredags,
de lämna efter sig några feting blåmärken.
Lördagen var jag och vännerna ut till birsta och shoppa lite,
sen jobba jag i vakten på kvällen/natten.
Söndag låg jag bara hemma för jag va så trött
Måndag va jag i skolan och på kvällen så hade vi kvällsfika på waynes.
sen följde vi med adam hem och kolla på matakuten och kasta bordunderlägg som vanligt!
Idag har jag vart i skolan, sprang ner på stan nån timme, och sen skolan igen.
tränat idag oxå, lite core, de e nice.

Snart blir de hemmafru dejt med min My


de va en liten uppdatering iaf :D 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är utmanad! Kika in på min blog 081028 så ser du ;)

2008-10-28 @ 22:19:18
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack Moa!! :)

2008-10-29 @ 10:05:50
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0