Moa

Pluggar lite smått så här två timmar innan tentan.
Men nu känns de som att de inte är nån ide att korvstoppa hjärnan nå mer!
Det får gå som de går.
När de kommer till filosofin kan man ju alltid prata bort sig lite ;)

Har målat naglarna röda, tror att de kan ge lite extrastyrka!
Känns bra iaf med röda glänsande naglar!

Ni får tänka på mig från 14:00 fram till 19:00
För då sitter jag och skriver den där rackarns tentan.
Vet inte om jag sitter alla 5 timmar......men skönt att ha tid på sig.

Mina kära vänner My och Adam och adams kompis Andreas är med Nisse till birsta.
Hämtar My´s dator och ska shoppa lite.
Kul dom har de då, och jag får plugga och skriva min första akademiska tentamen!

Men när jag är färdig ska jag och my ta nått stärkande och festa på kåren ikväll!
Det ska bli skönt att få bli lite berusad och slappna av!

Måste tacka Sara för hennes lektion i existentialismen igår.
Hon hjälpte mig att knäcka nöten!
Tack gumman!



Kommentarer
Postat av: Carina

Jag håller tummar och tår

kram mamma

2008-10-03 @ 12:27:02
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Sara

Äntligen någon som gillade att lyssna på mig när jag snackar filosofi:P Hoppas det går bra gumman. Nu ska jag återgå till min egen tentaångest!

2008-10-03 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0