Moa

Jag vet att jag inte har uppdaterat här på ett tag
Men mitt liv går i 180!!
Hinner knappt med att äta och sova!

Men vi kör en snabbgenomgång sen fredagen

Fredag
Skrev tentan mellan 14:00 och 17:40 (sen gav jag upp)
Gick hem till My och åt en macka och börja shotta fejk bayleys
Tog några cider
Fortsatte festen hemma hos Adam.
Drog på kåren och rocka järnet!

Kom hem vid tre och skulle sitta i sängen och dricka lite saft,
för att minska en eventuell bakfylla.....
Minns bara att jag sätter mig i sängen...
Sen vaknar jag 04:30 av att jag har saft fulla mig och sängen.
Hade visst däckat och spillt ut all saft, great!
Städa bort lite saft, tog ut linser, borsta tänder, tvätta mig.
Sov

Lördag
Vaknar och mår jätte dåligt
Går och kräks lite
Undrar varför jag mår så jävla skit, drack varken mycket lr blandat kvällen före :S
Dricker en resord och hoppas på de bästa.
Kräks igen
och så där håller de på så fort jag stoppa i mig nått.
Boven var väl lite mat och mycket pirrig mage på fredagen
Ca 16:00 får jag i mig en hårdbrödmacka och lite saft utan att kräkas.
19:00 skjutsar My ner mig till kåren
Jag jobbar som vakt fram till 04:00
Vi var bara 3 i vakten den kvällen,
skit mycket folk,
och själv i garderoben
Stressigast jag har vart med om!
Men de gick bra
Och snälla vakt-stefan skjutsa hem mig där mitt i natten oxå.

Söndag
Vaknar efter tol nångång
Kvicknar till och tar en dusch
Jag, My och Adam tar en sväng på stan
Myser på wayne´s
Och sen gick vi på bio, Patrik 1,5
Så jävla bra film!!!
Skratta som en tok, och blev blöt i ögat oxå!

Måndag
Börja på ny kurs i skolan
Anatomi och fysiologi
Stenhård kurs med ett jävla tempo
Intressant, men kräver mycket koncentration
plugg plugg plugg (cell, vävnad, hud)
Måste plugga 8 timmar om dagen annars klarar man typ inte kursen.
Hjälp!
Med mitt hektiska liv vet jag inte hur de här ska gå!
Sitter ju i emboli styrelsen
Och är vakt på kåren och alla dom möterna!

Tisdag
plugg plugg plugg (rörelseorganen)
får min åverål
My och jag har syjunta med åverålerna

Onsdag
plugg plugg plugg (nervcellerna)
Åker med My till birsta och hämtar hennes dator (kolla lite i butiker och åt pizza oxå)
Kåren på vaktmöte
Hem
Äntligen får man andas lite
Men snart kommer My så vi ska sy lite till på åverålerna.


siii yaaa


Kommentarer
Postat av: Carina

Overaller gumman....;)

2008-10-08 @ 21:02:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0