Moa

Har snurrat runt på lite olika bloggar
Så jag blev inspirerad att skriva i min egna.

Fast jag har ju inte lika häftigt liv som blondinbella lr kissie
Men jag har ett liv iaf.
Som jag brukar säga nu för tiden.
Har för mycket liv och lite tid

Just nu sitter jag i min obäddade säng och med en diskhög i köket.
Borde igentligen hat fixat de där och redan dykt på plugget igen.

Ja just de.
Mycket i skolan nu
Jobbig kurs
Har muntlig tenta idag och imorn.
Idag så är de på cell, vävnader och hud
Imorn blir de rörelseorganen.

Plugga som en tok igårkväll på cellen och de där.
Så förhoppningsvis så får vi ett godkännande på de!

Men imorn är de rörelseorganen.
Då ska vi ha dunkat in alla latinska ord på skelettet och musklerna, samt olika rörelser.
haha, jag vill bara börja gråta när jag tänker på de!

(igår sken solen, idag regnar de)

Det står en liter taxfree sprit på mitt bord
vad skönt de skulle vara att bara dricka som en tok ur den
glömma all press och skola och latin
Men när man vaknar imorn så har man ju fortfarande lika mycket plugg kvar   - och en jävla baksmälla!
haha

Har så mycket i huvet efter helgen i sthlm.
Mycket intryck och känslor.
Och så en sån sinnessjuk kryssning!

Imorn åker jag hem till Alfta.
Första gången sen jag flytta till sundsvall,
om man inte räknar när jag var hem ett par timmar med Adam och My för en månad sen.
Men nu ska jag vara hemma hela helgen, va med familjen, ta de lugnt.
Sara är ju oxå hemma, så vi ska leka.
Och så blir de nog lite tranan med sara på lördag.
Men undrar hur de är att gå på tranan nu när man har festat i sundsvall??

Men helgen efter denna ska jag jobba på kåren både Fredag och Lördag
Så då blir de en lugnt och festfri kväll.
Jag får se på och slänga ut fulla människor istället.

nääää MOA!!!
Nu måste du plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0