Moa

Idag har de vart vaktmöte, trevligt, för idag var vi nästan många i vakten :D
Fick reda på att på fredag när vi har internfest med skimmer så är det pirat-tema,
plus att vi skulle ha badkläder med oss, haha, bada på kåren??

Har ändrat min halloween utstyrsel oxå från sjuksköterska till halloween gubbe.
Ska köpa en röd peruk på tradera, och så har jag en scream dräkt.
Hoppas de blir bra!

Sitter och frossar i vintage väskor på tradera oxå!
Tycker sånna är så snygga och personliga.
Vill ha en som är lite portfölj liknande, så man kan ha laptopen i den.
Får se om man vinner nån till bra pris
:P

Jag och My bestämde oss för att åka på skiweek iaf!
18-22 januari i vemdalen
Härligt att bo i stugor, 8 pers i varje!
Pulka och skidor

MYYYYYS!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hey!

Jag undrar om du har lust att låna ut dina kläder som du sytt till oss nu när vi ska ha vår årliga moevisning?

Det som är mest aktuellt är ju din balklänning och det som aldrig hann visas under tidigare år.

Du kan väl maila mig på [email protected] och om det är okej eller inte.

Om det funkar vore det bra om vi fick in kläderna så fort så möjligt, så det är bara att kika in så tar vi hand om dem!



Ha det så bra!



/Stina (och alla andra HVMK:are)

2008-10-24 @ 11:43:48
URL: http://dittvackrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0