Moa

Först så vill jag bara säga till min mamma att hon inte ska vara orolig för mig.
Visst jag har druckit mer nu sen jag flytta hit,
men det är nollningsveckorna!
Det är 2 veckor i mitt liv som jag aldrig mer kommer att få uppleva!
Jag lever, har vänner som kan se efter mig, även om jag kan ta reda på mig själv!
tro det eller ej!!
Jag sköter skolan, har vart på alla föreläsningar, har läst i böckerna och gjort läxan till imorn!
Jag gör visserligen mycket underliga saker när jag är onykter,
MEN det är inget jag eller nån annan lider av!
Jag har suttit fast i ett sugit förhållande i över 2 år,
jag festa en gång i kvartalet (om ens de)
Nu är det min tur att få leva lite!!
Mamma, jag klara mig!


Det har börjar regna här nu.......

Snart ska jag och My tvätta lite, det blir bra
Sen ska jag ta mig ann hennes dator så hon kan kolla på film :D
Blir en tidig kväll för mig idag.
Ska läsa vidare i "etik i arbete med människor"
Håller på och streckläser den nu, 300 sidor
Den är rätt intressant faktiskt.
jag visste inte att man som sjuksköterska ska agera "container" åt patienterna!

Siii yaaaa





Kommentarer
Postat av: Carina

Puss på dig gumman.

Jag vet att du klara dig, du är värd att ha kul nu.

Men klart man blir orolig när festerna blir många.

2008-09-10 @ 20:18:16
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0