Moa

Gårdagen innehöll lite av varje.
Jag har ju så fina vänner med så fina tips mot förkylning.
Först så ordinerar Julia varm straköl
Sen ordinerar My att gurgla saltvatten
Båda är för jävla äckliga
Men jag är faktiskt friskare!
Visserligen var det ju bankett igår oxå.
Det betyder att spriten kanske tog död på det sjuka oxå!

My lura ner mig på stan med rullväskan för att handla på systemet.
Hon köpte lite strumpbyxor och sånt oxå.
Och sprit till mig :D
Sen kom adam förbi när vi satt på donken.
Blev ju så hungrig att en happy meal var ju helt oemotståndlig!
Sen knalla vi hem
Svira om till finkläderna (bilder kan komma om ni har tur)
Jag hade min vinröda klänning som jag sydde i tvåan.
Sen så gick jag ner till stan igen för att möta upp med min spex-grupp
Vi kolla igenom vårt spex en sista gång innan vi gick till brandstationen
Och det är alltså den gammla brandstationen som vi talar om,
den är numera en resturang.
hade middag, spex, prisutdelning och en massa skoj där.
Men vid nio tiden så tröttna min spexgrupp (förutom magnus) på det där stället.
Dyrt i baren (en 4:a kosta 82kr!!)
Så jag, kajsa, sanna och marie bestämde oss för att gå hem till mig och hämta lite cider.
Sen tog vi en taxi upp till södermalm på nån hemmafest som marie kände.
var där till ingefär kvart i tolv, då tog vi en taxi ner till kåren.
Helt sjukt mycket folk på kåren.
men de var roligt
rockade loss rejält på dansgolvet!
roligt roligt
Gillar verkligen kåren, great ställe!
gick hem vid två
Alldels ensam i storstan, hahaha
sen så har jag ju bara en 15 minuter gångväg hem oxå :P
Skönt att sova sen!

Imorse vakna jag vid elva, duscha och pyssla lite.
Precis när jag tänkte fixa nått att äta så frågar My om jag ska med henne och adam och äta.
Great!
Vi gick till kebab city, blev tokmätt!!
Och jätte trött var jag!!
Vi gick hem till adam och titta på film
Prata skit och kasta såna där underlägg till glas, haha!
vid sex så begav jag och my oss hem.
måste bara citera vår konversation på vägen hem:
Moa: det luktar nått konstigt
My: Vadå?
Moa: det luktar typ hund
My: jag tycker det luktar mer som ölkorv
Moa: lr rök, som när man grillar
My: Det kanske är en hund som grillar ölkorv!

hahaha

Nää nu ska jag göra lite ägg/räk-mackor
sen ska jag slå på en film
är så jävla trött!


siii yaa

Kommentarer
Postat av: Carina

My lurade...ha,ha ta den med rödluvan också ;)

Vill se bilder :0

2008-09-14 @ 21:26:38
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: My

Haha, bästa konversationen på länge!

2008-09-14 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0