Moa

Idag har jag gjort en lite road trip med My och Adam till lilla Alfta
Vi åkte X2000 till söderhamn
Där mamma och mormor hämta upp oss och körde hem till byhålan!
I Alfta så visa jag dom runt i huset och så
Bråka lite med goldie, som btw blev kär i adam (rumänska gatufnasket levde upp till sitt namn)
Åt goda mat-pajjer!
Åkte på en värdelös veteranmarknad i Långhed, där dom höll på att packa ihop!
Tog en liten tur runt alfta och upp på nabbaberget!
Åkte hem och fika ooch busa lite till med lurvtussen till hund!
jag sprang runt och leta alla mina saker som jag skulle ha med upp hit.
Sen packa vi i Nisse full och styrde kosan mot Sundsvall!
Vi dunka på med mina kassa högtalare och sjöng  med i gammla goda rocklåtar!
Efter cirka en timme var vi framme i Iggesund
Min rygg gjorde väldans ont
Komforten i nisse suger!
Så jag och Adam byttes av, SKÖNT!
Visserligen måste jag fortfarande  sitta på ett obekvämt säte
Men man kan knöla till ställningen lite bättre än när man sitter framför ratten!
Så Adam tog den sista timmen in mot Sundsvalls stad!
Vi tog en tur förbi coop på en gång för att handla, VI HADE JU BIL!!!
När vi åkte därifrån var bilen fullproppad med mat och mina grejer!
Nisse må vara liten och obekväm, men jävligt praktisk ändå!
Nu är vi hemma och mellan landar lite
Men snart ska vi alla upp till Adam för att kolla på film!

Vill bara tacka My och Adam för att ni ville följa med mighem till Alfta en sväng!

Kommentarer
Postat av: Carina

Längtar redan efter er igen och Golie hälsar...ja, du vet till vem ;)

2008-09-20 @ 21:16:42
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0