Moa

Nu sitter jag här i min obäddade säng!
Ofixad i slarv kläder.
Har vart iväg en sväng till tvätt stugan.
Jag borde diska och bädda sängen
helst dammsuga lite oxå.
En promenad vore oxå skönt.
kanske att de blir en sån senare idag.
Solen skiner ju!
bara inte mitt skavsår känns.
Men jag har ju fått skavsårsplåster av Mysis!

Tänkte bjuda på lite bilder

Goldie ute i sommar solen!


Min bror med sina skadade ben efter en vurpa på moppen!


Sara och nån gubbe från australien som vi träffa på en T-banan en natt i sthlm.


Mina smågrisar!!!


Emma i sin balklänning och tantstrumpor


E-ON arena i timrå


Glada studenter!


En midsommar drink hemma hos fröken Hedin


Pappsen, Adam och Jag på trappan hemma, kul att alla ser normal ut ;)

Alla dessa bilder (utom den sista) är tagna med min mobil
En salig blandning av allt möjligt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag tror hon sitter och längtar lite efter sin "lilla syster" och bror.....Ingen att retas med i din ensamhet och obäddade säng ;)

2008-09-23 @ 18:01:22
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha den där australienaren var ju askonstig:P haha

2008-09-23 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0