Moa

Idag på fixarmässan så tog jag, my, adam och julia tag i våra liv, vi teckna upp oss hos HELEX.
HELEX är sundsvall största gym och träningscenter,
så för 345 kr i månaden i ett år får jag träna hur mycket jag vill.
Men om jag går med i skolans idrottsförening (100kr), så får jag 3 månader gratis!
Plus att man fick en skit bra ryggsäck och vattenflaska när man teckna upp sig!
Och så får man en personlig tränare och sjukgymnast i priset.
Det är bra, så kan dom hjälpa mig med min axel!

Sen så bestämde jag, adam och julia oss för att följa med vår general helena till timrå på hockey.
Det var trevligt, vi stod mitt i klacken och ropa och klappa som aldrig förr!
Dock har jag ont i huvet för den där trumman som stod några meter ifrån mig.
Nu har jag druckit te och ätit upp tårtan. ska nog knoppa snart!

sii yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0