Moa

Måste lägga upp lite bilder på mina nya älskling!!
Är så nöjd med den!!

 
kolla vilken skillnad motför min gammla tröska!


Och se så fint den passar på mitt laptop bord!
Svart dator, svart bord, svart mus och svart/lila musmatta!
Ooooh de är så fint!
Och tyst är den oxå!!
Såååå nöjd med köpet!
 
och så lyser loggan när den är på! snajsigt värre!


Men nog om min lilla älskling!
Idag så har vi vart ganska så duktig faktiskt!
Pluggat och läst!
Storstäda badrummet
Vart iväg och handlat lite, typ tandborste, blommor och sweetchillisås.
Så sen plantera jag om lite blommor, kasserade två fula.
Lagade mat, mumsig blev de!
Och sen så har jag pluggat lite till.

Men de blev väldigt fint i mitt fönster med dom nya blommorna
 

Och sen så tänkte jag uppdatera er om mina små förändringar vid köksavdelningen sen jag flytta in.

Lite finska designer tavlor (hehe)
En upphängningsanordning för hushållspapper och kryddhylla.
och lite sånt
observera att jag tände ljuset på borde bara för den här bilden oxå ;)





Eftersom jag är så duktig med bilder idag
Så tänkte jag visa adam hur min fina julgran såg ut förra julen.
Han som tänker på julgranar nu!





Nu i efterhand så inser jag hur ful den var!
Men de va en kungsgran jag lyckades sno iaf! ;D
Och den gav den rätta julstämningen och lukten av julgran!
Och med lite julankor i den så kan ju inget gå fel!


Saknar min förra lägenhet lite,
de var en riktigt lägenhet, som låg i ett rätt sunkigt hus.
Och den var alldeles lagom stor för lilla mig.
Men jag bor mycket hellre i mina lilla fräscha lägenhet i Sundsvall
Än en riktigt och inte så fräsch lägenhet i Ljusdal!

Nu när vi kom in på jul
så kom jag på att jag vill köpa nya julgardiner.
Har bara ett par (som syns på bilden).
Men de är ett par panelgardiner, och jag är så trött på panelisar!

nää nu ska vi plugga lite till innan jag ska iväg och hämta my på tåget vi 22 tiden!

siii yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0