Moa

Då var man hemma igen.
Varken jag lr My kände oss riktigt taggad för att laga mat i våra små kök.
Så vi bestämde oss för att äta på stan.
Det blev kinamat innan det var färdigt,
kanske inte helt efter en students standard.
Men vi tänkte unna oss lite.
Sen gick vi runt hela stan,
My visa mig en massa nya gator.
Så nu har jag mer koll på sundsvalls centrum.
Sen så kolla vi på den nya Arn filmen.
Tyckte att den här var bättre än den första faktiskt!
Sorgligt slut bara!
Sen gick vi huttrandes hem i septembermörkret.
Shit vad kallt det är ute nu om kvällarna.
Blir till och pälsa på med vantar och grejer!

Imorn blir de en bussresa med alla linjeföreningar
En nykter tillställning tro de lr ej!
Blir spännande!



Tänkte bjuda på lite bilder sen gårdagens förfest hos lina!


bjuder på en runda baja päron


My, Moa och Adam


Adam flaschar bringan, och jag taffsar med nymålade naglar!


Jag och Torkel på kalas!


Jag och värdinnan Lina


Vackra Moa med Vackra Julia


I ren HVMK:anda så kom tuttar upp på tapeten!


Isbits leken, Me and Julia (och anette)


Hej Moa var askalas den här kvällen


Så kalas man kan bli :D


Jag har en brottningsmatch med Torkel och Adam
My ligger lite i bakrunden

Så här kan det alltså se ut när sjuksyrrorna och folkhälsovetarna kalasar!





börjar bli väldigt sugen på en tatoo i nacken.....

Kommentarer
Postat av: Carina

Säger bara ....vi sitter som fågelholkar fam. och tittar här hemma :0 :0 :0

2008-09-07 @ 08:42:20
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Blundar inför partyt...men tavlan på väggen var läcker ;)

2008-09-07 @ 12:08:22
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0